Sunne

Tja!
 
Nu har Niklas sin sista semestervecka så vi försöker hitta på saker när jag inte jobbar :P Sen så är Niklas morbror och hans familj här i Värmland en vecka så vi försöker träffa dem en del också.
 
Så i måndags åkte vi en tur till Sunne vattenland med dem. Va inte jättevarmt men vi åkte kana ändå ;) Tror vi bada och lekte mer än Niklas små kusiner men men .... haha xD
 
Niklas körde dit :)
 
Framme!
 
Coolingarna!
 
 
 


Gick ju på bio på tisdagen :) Nya batmanfilmen va skitbra! kan verkligen rekomenderas. Alla tre är jättebra :P 
 
Sen så har vi hängt en massa i Norsbron och lekt med Niklas super - söta kusiner! :D
 
Badmintonplan
 
Full fart
 

och som vanligt jobbar jag ju på en djurpark :) Börjar bli mer och mer säker på detta. Igår när jag jobbade kväll gick denna krabaten runt på cyckelbanan och sen när jag stannade cykeln och tog fram kameran smet han in i buskarna så klart. men fick en bild iaf ;)
 
igenkottar är ju såå söta! Tror det va typ första gång jag såg en i verkligheten.
 

Igår va vi även i Edsvalla och shoppade. Det är inte varje dag :P Men hittade lite. Köpte två par skor och ett par byxor.
 
Ballerina och tygskor behövs alltid :)
 
Byxorna
 

Ha det såå bra och njut i värmen!
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback