What would I do without you?

Så precis ett program på tv om en tjej som va med om något hemskt. Hennes dåvarande pojkvän som hon älskade och hade planerat att spendera resten av sitt liv tillsammans med, han va med om en svår bilolycka. Han överlevde men fick en svår hjärnskada så han kan varken gå eller prata och måste bo på ett hem och få hjälp dynget runt. Hon får ge upp sin dröm om att leva ett liv med honom och är tvungen att gå vidare. Hon träffar tillslut en ny kille men hälsar fortfarande på honom. Så sorlig historia som fick mig att tänka, vad skulle jag göra om det hände Niklas nått? Om våra planer helt plötsligt gick i kras. Vad gör man? va lite man vet om hur ens liv kommer att te sig. Allt kan verkligen hända. Så älskling, va försiktig! För jag vill ha dig kvar <3 Och så får jag inte glömma att säga att jag älskar dig varje dag. Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback