Älskade snö!

Hejsan!
Ja nu är det verkligen vinter ute :) som jag har längtat. Sen förra året typ ;) det kom ju så lite snö i fjol så jag va rädd att det skulle bli samma sak iår men det ser ju lovande ut. Visst är det kallt men jag försöker att hålla mig från att klaga för jag vet hur mycket jag har längtat efter det här. Tycker snö är såå vackert, och när det inte blåser ute så är det faktiskt inte så kallt. Sen så har ju skaffat mig så bra vinterjacka i år så det får allt bli kallare innan jag fryser ;)
Så just nu bara njuter jag, vaknar upp varje dag och blir glad när jag ser det vita täcket :D det är ju så mysigt att sitta inne i värmen och titta ut på det vackra, sen svär man väll lite när man går till bussen och det snöar och blåser. Men för det mesta är jag glad och lycklig<3  
Jag passar så bra här i det svenska klimatet med både vinter och sommar. Älskar bägge årstiderna! Några av mina favoritsysselsättningar är på vintern :) jag längtar alltid efter vintern på sommarn och efter sommarn på vintern. Skulle nog inte orka bara en årstid hela året :/

 



Gjorde lite mer julstämning genom att ta in en kruka från balkongen, sätta en julstjärna i den och ställa i köket ;)


Nu har jag ritat fördigt mitt projekt i cad som ska lämnas in imorn också så jag kan lägga mig med gott samvete :) sov gott!

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Så Härligt med lite snö! Blir så mycket ljusare!! Ha en Bra 2:a advent! KRAM!!

Svar: Ja det blir det verkligen :) desamma till er! Kramar
Linn

2012-12-09 @ 12:06:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback