Decemberstress

Tja!
Sitter på bussen och klockan är 07.28 men det är fredag så jag är nöjd ändå :) De två senaste veckorna har bara flugit förbi! Har haft så mycket att göra på skolan nu med inlämningar och responstillfällen mm. Så tiden har sprungit iväg! Det är skönt för då får jag jullov snart men samtidigt är december en månad som jag tyckar kan krypa sig frammåt. Så man kan njuta av allt julmys så länge som möjligt :)

Sen här om dag så ringde de från Skanska om studentprogrammet så jag ska telefonintervju med dom på tisdag. Så håll tummarna för mig ;) För att visa hur svår det är att komma in så får nästan alla en telefonintervju, sen får några åka ner till göteborg och träffa dom för ytterligare en intervju och sen är det några som får plats.

Så ha en bra fredag!! :)

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Håller Tummarna!! Ha en Bra fredags-kväll Ni också! Puss o Kram!

Svar: Tack! det kan behövas :) Dessamma! Puss och Kram
Linn

2012-12-14 @ 18:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback