Dopparedan :)

Ja jag tänkte ju blogga den 24e men hade fullt upp så det får bli idag 25e istället :)

Hade både en jättetrevlig jul och en hemsk jul. Mormor, moster och kusiner kom hit och åt mat och godis och så kollade vi på kalle anka. Bytte julklappar och sen åkte de hem. Vi myste ner oss i sofforna och började öppna julklappar. Jag fick jättemånga bra julklappar! Är såå nöjd :)
Se kom jaqueline så fikade vi och bytte julklappar med henne och vi fick fina saker från thailand och hon fick raggsockor och mössa :D haha
Sen spela vi spel och Jaqueline vann!

Avslutade julaftonen i kyrkan med midnattsmässa med massa sång :) det behövdes.

Orkar inte med fler dödsfall snart :( även om det inte drabbar min familj så gör det lika ont i hjärtat när det är folk runt mig som drabbas. Tycker det har vart alldeless för många trafikolyckor och för många pappor som dött!

Är så hemsk när det händer på julafton också :( då alla ska va glada och va med sin familj, inte förlora dom.

Så ta hand om varann!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback