Jullov :D

Hej!
Igår tog jag jullov så nu ligger jag i soffan med tända ljus och kollar på tv. Det va såå skönt med sovmorgon imorse :)

Idag ska jag bara ta det lugnt och börja småpacka lite.
Igår gjorde jag klart allt skolarbete och lämnade in mitt projekt som tillslut blev 26 sidor och 6 ritningar. Så skönt att lämna in det och känna sig klar :) nu kan jag slappna av. Det va kul också för jag trodde att jag skulle behöva sitta hela veckan för att bli klar men va klar redan på onsdag. Så jag köpte en tröja till mig själv :)

Valde mellan dessa två men det blev den till vänster :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Dom var Fina bägge två! Fin flicka passar i allt! KRAM!!

2012-12-20 @ 22:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback