Lite av allt . ..

Tjena! 
Jahap. . .det här inlägget får handla om lite allt möjligt :) 
 
Igår gjorde jag nått jag inte brukar, jag ställde kockan på 10 på en lördagsmorgon och gick upp, tog bussen till Karolinen och tränade :) Jag, Elin och Johanna hade bokat oss på ett corepass kl.12 och efter det testade vi gymmet. Jag har nu bytt träningcenter från Kauif till Livskraft :) Det känns jättebra. Livskraft är lite dyrare men man får mycket mer. De har både gym och pass medans Kauif bara hade pass, sen så finns de både på universitetet och på karolinen. Vi tänkte dra igång på riktigt efter jul men eftersom vi fick december gratis så smygstartar vi lite.
 
 
 
Sen så läste jag ut Paganinikontraktet igår :) den andra boken av Lars Keppler, efter Hypnotisören. Denna kommer också bli film. Jättebra bok denna också. Kanske lite bättre till och med ;) Dena är minst lika spännande och man fastnar så man inte kan lägga boken ifrån sig. Sen så är den lite mindre äcklig så jag tycker nog denna är lite bättre. Man fick veta lite mer om Joona Linna men det finns fortfarade många frågetecken kvar som jag hoppas jag får svar på i kommande böcker. 
 
 
 
 
Så det vart en lite snabbrecension på den :) kan verkligen rekomendera den lika mycket som hypntisören. 
 
Just nu sitter jag hos svärföräldrarna och vi ska, om en timme typ, gå bort till kyrkan och lyssna på när Lenas kör har julkonser :) Det ska bli trevligt. Tyvärr så missar jag mamma, Erik, Frida, Ewa och dom andras julkonser i Årjäng idag. Men de va lite sena med att säga till mig så då blir det så :) får gå på dom nästa år kanske :) Jag har ju sett dem flera gånger.
 
 
Så nu vet ni lite vad jag har för mig. 
 
Puss och Kram
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback