livet på en pinne. . .

Hejsan!
Rubriken är ett litet citat från min kära klasskamrat Elin. Bara för att jag alltid har så kul på skolan när hon är där, just för de här små kommentarerna.
 
Just nu sitter jag och har läst på och förberett mig för intervjun imorgon :S ju närmare det kommer desto mer nervös blir jag. Kommer väll skaka när de ringer imorn. Inte för att samtalet är livsavgörande på något sätt utan mest för att jag är rädd för att göra bort mig :/ Men jag får tänka så att om det inte går bra så är det inte meningen att jag ska va där :) Finns andra alternativ och det vet jag. 
 
Hände en anna rolig sak på skolan idag. Jag fick reda på att jag kom in på praktik-kursen till våren! Jippi! :D Glad tjej! Jag visste ju att jag låg bra till med poäng och så men det va många som sökte också :) det skulle ju va 15 platser men vi blev 19 tillslut. Har man fixat praktikplats själv får man oftast hoppa på.
 
Så ju närmare julen jag kommer desto bättre verkar det bli :)
 
Har förresten fixat lite till mig själv, va och handlade julklappar när jag hittade en tröja jag ville ha. Men jag struntade i den och tänkte nej nu är det julklappar till mina kära som gäller. Men sen kom jag på att om jag jobbar på bra på skolan nu innan jul och får färdigt det jag hade tänkt mig (det som egentligen ska in efter jul, men då får jag längre jullov) så ska jag köpa tröjan till mig själv.
Ibland kan man behöva en liten morot sådär :P Jag behöver i alla fall. Jag får väll rapportera sen hur det blev med tröjan :)
 
Puss och Kram
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback