Slutet av 2012

Hej hej!

Ja nu närmar det sig 2013 med stormsteg och detta kommer antagligen va mitt sista inlägg det här året :)

Sen vi kom tillbaka från årjäng har vi spenderat mycket tid hos niklas föräldrar eftersom niklas morbror och hans familj är där och vi vill hinna träffa dem så mycket som möjligt innan de åker tillbaka till södertälje :) de är ju så goa! Och niklas lilla kusin Devin tycker så mycket om mig :) barn är ju för söta. Men eftersom Niklas är mina kusiners idol så är det väll inte mer än rätt att jag får vara lite populär bland hans kusiner ;) haha

Vi kommer fira nyår med Niklas familj (eftersom jul va hos min) , hans morbror med fru och kusiner och Niklas mormor och hennes man som kom till värmland igår. Det kommer bli en jättetrevlig nyår, det är jag säker på! :D


Så Gott nytt År på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback