Flytt

Har inte bloggat så mycket nu för vi håller på och flyttar :) Men kan säga att vi är grymt nöjda med våran nya lägenhet! så mycket bättre än den gamla :) Idag har vi fått upp en fondvägg i vardagsrummet och imorn kommer massa folk som ska fira min födelsedag :) Ska bli så roligt!

Jag kommer nog lägga upp bilder från nya lägenheten senare när allt ät klart :P

Nästa fredag har vi mattetenta också :( Panik! :S jag kan inget!!

jaja nu ska jag gosa lite med älskling och kolla på the Firm :) Väldigt bra serie faktiskt.

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Du är jätteduktig på matten ju!!!!

Och GRATTIS!!! :D Nu får vi gå till systemet tillsammans någon dag!!

2012-02-19 @ 00:56:10
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja när du hjälper mig så ;)

Tack! Ja det är klart! :) Det måste vi!

2012-02-21 @ 12:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback