Åska!!

Hejsan!

Hjälp va det åskade igår i Karlstad! Jag jobbade 4-10 på kvällen och regnet vräkte ner och det blixtrade runt mig. Det va inte allt för länge mellan blixtarna och smällen så det va inte så långt bort. Vissa av mina pensionärer va lite rädda men inte jag. Jag gillar lite när det åskar, och så satt jag ju i bilen och kände mig säker. Det va värre att det regnade så :(

I fredags råkade jag lämna balkongen öppen så Zelda passade på att hoppa ut och även fast jag såg det och sprang ut så fort jag kunde va hon spårlöst borta. Jag letade i drygt en timme men sen va jag tvungen att åka till jobbet :( Sen kom Niklas hem och började leta efter henne i skogen på andra sidan vägen och hittar henne efter 10 min! Stört! Men det va iaf tur att hon kom tillbaka :) Nikas räddar dagen.

Under helgen så har niklas morbror med familj kommit hit till Värmland från södertälje. Jag har inte hunnit träffa dem för jag jobbar hela helgen men imorn ska vi kanske till Sunne vattenpark med dom :) och så ska vi snart se nya batman-filmen som vi har sett fram emot länge nu.

 

Igår morse på jobbet såg jag två harar igen! Mycket närmare denna gången och dom inte alls rädda.

 

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback