search you soul

Tja!
Idag är det måndag och jag är ledig :) fint väder är det också ;) Perfekt!
 
Idag har min föräldrar vart här en stund. Dom va i Arvika idag så då tog dom vägen om Karlstad och hälsa på mig innan de drog hemåt :) Riktigt trevligt!
Jag följde med dom på bergvik och sen åkte vi hem till våran lägenhet och fikade.
 
Provade nya singoalla, god va den :D
 
Och jag överaskade mamma med att ge henne hennes födelsedags present i efterskott. Lurade henne lite för hon trodde att hon skulle få låna min kamera men istället fick hon en egen :D en röd nikon coolpix. Jag tror hon blev väldigt nöjd :P <3
På fredag åker dom till Rom och då kommer kameran väl till pass. Jag vill se en massa bilder när dom kommer hem! Är såklart avundsjuk för jag vill också resa. Se rom såklart, men denna resan låter jag dom göra själva för dom åker ju för att fira sin 20 åriga bröllopsdag! <3 Hoppas dom får en jättebra resa :)
 
Är ju inte hemma i Årjäng så kunde tyvärr inte ta kort på deras bröllopskort så det får duga med bilder från när jag va liten :P om bilderna är från mitt första år så är det ju iaf samma år som dom gifte sig.
 
mamma
 
pappa
 
sen så har jag hittat en låt. Det är med gruppen pros & cons, en acapellagrupp. Inte riktigt min musik egentligen men fastnade så för texten. Den får en verkligen att fundera på vad som är viktigt i livet. Är det verkligen hur mycket och dyra grejer vi har? Låten är väll lite ett hån mot dagens samhälle men på ett bra sätt :) Men får fundera. Låten heter "Allting går så bra för oss". De sjöng den på skansen.
 
Nej nu ska jag fortsätta laga mat. . . . idag blir det kyckling, ris och currysås :)
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback