Soliga karlstad

Hej! Hoppas ni har njutit av denna fina dag som jag har :) va ju ledig idag så passade på att sola, tog en springtur och läste bok. Nu på kvällen tog vi en cykeltur in till stan. Vi har tänkt göra det flera gånger men så har det vart dåligt väder och niklas blev sjuk och så men idag tog vi tag i det. Men vi va inte ensamma ;) Eftersom jag är relativt nyinflyttad i karlstad så tycker jag det är kul att cykla runt och se hela stan så idag cyklade vi till inre hamn och gick runt där och kollade på de fina lägenhetshusen. Sen skulle vi sätta oss på en uteservering och ta en dricka men det va ju så jäkla fullt överallt så det sluta med att vi satte oss på waynes på torget och fikade istället :) lika mysigt det. Måste säga grattis till mina föräldrar som har 20 årig bröllopsdag idag :) <3 Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback