You said we would die together

Hejsan :) nu har jag tid att blogga igen efter en hela av jobb. Även fast jag gillar mitt jobb mer och mer och trivs jättebra så är man trött efter en vecka :) speciellt när man jobbat hela helgen. Det sköna med denna veckan var att jag mest jobbade kväll så fick många sovmornar ;) gött!

 

Fast ibland tror jag att jag jobbar på en djurpark :P såg ju en hare på rud här om dagen och idag när jag körde runt på villaområdet på kroppkärr så gick två rådjurs kid över vägen och in bland husen :) såå söta!

Och på tal om djur så fick min mosters katt ungar igår. 5 st små söta ungar i olika färger :) har tyvärr inte träffat dom utan bara fått denna bilden av min moster.

 

Sen så träffade jag ju matilda och massa andra tjejor här i veckan och vi gjorde hemma gjorda Langos :) vilket jag tycker vi lyckades superbra med :P Lägger upp en del bilder på det :)

 

 

 

 

Och en bild på Niklas nya pryl i bilen. Vet inte om jag visat den i bloggen redan :/ men men jag använder den ganska flitigt jag med. Bra att ha grej ;)

 

Igår när jag åkte från jobbet fick jag se denna regnbågen och va tvungen att kort för att bevisa för Niklas :P

 

Och till sist en bild på Lita ;) Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi får se till att träffas snart igen! :)

Svar: Ja det tycker jag verkligen :)
Linn

2012-07-16 @ 23:09:20
URL: http://tiddelipommm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback