Bekännelsen

Hej!
Va härligt väder det är nu!
Jag och Niklas låg ute och solade en stund tidigare idag. Jätteskönt!
Då läste jag ut denna boken som jag har hållit på med ett tag.
 
 
Jag tycker John Grisham är jättebra fast jag inte har läst så många av hans böcker.
Bekännelsen gillade jag. Den handlar om dödsstraff vilket jag tycker är ett intressant ämne. Han skriver även mycket om rättsystemet i USA som jag också är intresserad av. Nu är ju inte boken en sann historia men man får ändå en inblick i hur det går till när någon är dödsdömd. Man får även se hela processen ur olika personers perspektiv: en advokat, offrets familj, den dömdes familj, den dömde, en präst och flera. Sen kan jag ju säga att jag hoppas att det inte går till så här i verkligheten :) Men jag kan verkligen rekomendera boken till andra som är intresserade eller vill veta mer om dödsstraff.
 
Vi åt pannkakor idag :) Mums!
Kan ju bara säga att min älsling gör världens godaste pannkakor :) bara så ni vet.
 
 
Lita och Zelda förut på balkongen när vi solade :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Så Söta dom är på balkongen!! Niklas har haft en Bra lärare i mat.....Puss o Kram!

Svar: Ja dom är alltid söta :) haha ja det har han! Puss och Kram
Linn

2012-06-28 @ 22:48:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback