hemma igen

Hej!
Nu är vi hemma igen efter en helg i Årjäng :) En mycket rolig helg.
Fast fredagen började ju med att vi firade midsommar i Norsbron hos Niklas familj. Jättetrevligt! :) och fint väder va det. På kvällen drog vi vägen om Säffle och sa hej till Jaqueline och lämnade en studentpresent och sen vidare till Årjäng.
 
På lördag var det fullt kalas. Vi firade Eriks student och födelsedag. En massa folk kom och vi hade jättekul! :P På kvällen tog jag med mig min kära bror ut till min bil och satte batteriet på laddning. Sen körde jag bil och fick träffa Amanda :)
 
På söndagen sa jag hej då till farfar som åkte hem till Borlänge igen. Dom kom till Årjäng på fredagen. Sen åkte min familj och städade ur Eriks lägenhet i Arvika medan jag och Niklas tog en tur ut i skogen och kolllade till min bil.
 
Batteriet va laddat så vi startade upp den. Bilen fick flipp och satte på varningblinkers av sig själv men det försvann till slut och då drog och tankade den lite och fyllde luft i ena bakdäcket. En trevlig liten tur med min pärla :) Saknar den ibland. Man har ju alltid ett speciellt förhållande till sin första bil. Ska ta hand om den lite bättre. Lycktorna fram måste fixas.
 
Har tyvärr inte så mycket bilder från helgen men kan ju lägga upp en på min bil ;)
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback