I wanna stand with you on i montain . .

Tjenna!

Sitter på skolan och har precis skrivit klart veckans projekt så det ska bara bedömmas senare idag :) Kom på att idag är näst sista dagen på skolan för mig :) jippi!

Nästa vecka har jag bara en tenta på torsdag sen är det sommarlov!!
Fast så mycket ledigt blir det inte :( Har inte fått nått schema från jobbet än men kollade på schemat som ligger där och jag ska jobba i alla fall nån gång varje vecka från vecka 25 till vecka 32 typ. Kanske var en vecka eller nått som jag va helt ledig. Men men, jag är så nöjd över att jag fick ett jobb över huvud taget så jag tänker jobba så mycket jag kan :) plus att jag få pengar då också ;)

Igår kom pappa förbi en stund på skolan :) Jag hade ju glömt att han skulle till karlstad på torsdagen men som tur va så hade vi bara bestämmt att han skulle höra av sig så skulle vi ses om vi kunde ses. (jag vill alltid träffa mina föräldrar när de väl pallrar sig hit till karlstad, om det så bara är 10 min) Så vart det denna gången. Jag satt med en klasskompis på skolan och räknade på vårat projekt när pappa hörde av sig. Kunde ju inte bara lämna henne där och dra så jag sa till pappa att han fick komma till universitete om han ville :) och det ville han. Så jag mötte honom utanför biblioteket och så tog vi en rundtur på univeritetet. Va så kul att träff han <3


Har bilden i min telefon, så har med dig vart jag än går <3

Förra helgen hade vi en ny tjejkväll kan man säga ;) Fast vi blev fler denna gången, va 7st hemma hos mig tror jag. Vi va hemma hos mig först och gjorde egen pizza :) Sen drog vi in te stan, mötte en tjej till och gick på nöjes. Bild på oss alla finns på Matildas blogg. Jättetrevlig kväll! :) Synd att jag va tvungen att dra hem tidigt :(
Är så glad att vi tjejer i klassen har kommit så nära och att vi kan träffas på fritiden och har så kul ihop. Så var det aldrig i Arvika. Men det är nog delvis mitt eget fel. Men jag fick aldrig den kontakten med någon i klassen i arvika. Visst vi va väll vänner men vi träffades nästan aldrig på fritiden. Därför va jag så inställd på att det skulle vara svårt att få kompisar på universitetet och jag skulle få kämpa för att få några. Men så har det inte alls varit, jag fick kompisar direkt. Det va så jag trodde det skulle bli när jag flyttade till arvika, att jag skulle få nya kompisar direkt, men när det inte var så lätt att få kompisar som jag hade trott så blev jag mer blyg, tyst och stängde in mig i mig själv. Jag skyller absolut inte på min klass i arvika, dom va en jättebra klass. Det blev bara inte bra på nått sätt. Mestadels mitt eget fel kan jag tro, jag skulle ha öppnat mig mer. Men det va svårt.
Nu när jag började på universitetet var jag beredd på samma start som i arvika men istället blev det så som jag hade drömt innan gymnasiet. Det är jag väldigt glad för :)
Och så har jag ju alltid Niklas såklart<3



Nej nu börjar detta bli ett långt inlägg känner jag ;) Får sluta nu.
Ha det gött!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vi får träffas mer utanför skolan!! För nu träffas vi ju inte där alls ofta!

2012-06-03 @ 23:22:57
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja det måste vi! :) Men hörde du att vi tänkte hitta på något på torsdag kväll? typ grilla eller nått ute :) Du borde hänga med!

2012-06-05 @ 15:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback