Ingen väntan....

Tja!

Måste bara visa bilden som jag hitta på facebook och som jag skickade till min mamma :)
Den texten stämmer så sjukt bra in på mig och mamma.

Jag är nämligen super dålig på att leta. Hur man nu kan va det, men jag är verkligen dålig på det.
Jag kommer ihåg hur det va när jag bodde i årjäng. Jag letar inte efter saker så ofta för jag vet oftast vart jag har lagt det men när jag väl letar så sluta det alltid med att jag ropa " MAMMA, vart ligger den? " och så kommer mamma och letar så som man ska, alltså lyfter på saker och så. Och så hittar hon det! Helt otroligt.

När jag letar går jag runt och kollar bara på ytan överallt, jag ska leta bra länge innan jag börjar lyfta och flytta på saker. Haha :D ja nu vet ni en av mina svagheter ;)

 

Sen så vart inte väntan så lång :) Jag skrev ju igår att vi hade köpt något men jag tänkte inte visa vad det va än. Trodde det skulle ta några dagar innan det vart klart men så kom jag hem efter jobbet idag så hade Niklas fixat det ;) Vilken bra fästman jag har! <3

Se så bra det blev! :) Duktig Niklas är. Nu ska vi bara ha något uppsatt mellan bokstäverna så är sovrummet klart.

Det ser ganska ljust ut men i verkligheten är väggen mörkare än det ser ut på bilden :)

Vad tycker ni?

 

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte FINT!!!

2012-06-20 @ 14:53:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback