Lita på rymmen!

Tjenna!
Nu har jag jobbat klart för denna veckan :) så imorn på midsommar afton ska vi va hos Niklas familj i Norsbron hela dan och sen åker vi till årjäng på kvällen för på lördag firar vi min bror. Vi stannar i årjäng till på söndag för jag jobbar igen på måndag :)

Igår va en händelserik dag. Jag va hemma några timmar mellan mina arbetspass och då lyckas våran lilla Lita rymma. Vi tror hon klämde sig ut genom fönstret på sovrummet. Så vi började leta efter henne direkt. Gick flera varv runt Bellevue och ropa. Gick runt med mat och försökte locka fram henne men nej. Tillslut va jag tvungen att åka tillbaka till jobbet så Niklas fortsatte leta. Till slut satte han upp lappar och ringde polisen. Kanske låter som vi va lite väl oroliga för en katt men eftersom hon är innekatt va vi rädda att hon skulle gå så långt att hon inte hitta tillbaka. Jag va absolut inte orolig för att hon inte skulle klara sig utomhus för det gör hon galant. Tillslut kom hon iaf ur buskarna under balkongen och vi kunde pusta ut :)
Himla katt!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Himla Katt!! Härligt att låna katterna några dar.....Vi syns möra!! KRAM!!

2012-06-21 @ 18:57:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback