ohh happy day . .

Hejsan!

Nu är jag hemma i storstan igen efter flera dagar i Arvika och Årjäng :D Men det har vart så kul. Men det blev en dag mer än jag hade tänkt.

Min lillebror tog ju som sagt studenten så vi kan väll börja på torsdagen.
Jag och Niklas gick upp och började göra oss i ordning för vi skulle vara i arvika kl.2 och min bror skulle komma ut kl.3.



Jag vet att bilden är på sidan men det är för att min iphone och niklas dator inte riktigt sammarbetar så det gick inte att vrida bilden. Jag gav upp tillslut :)



Köpte nya örhängen här om dagen :) Alla dessa för 49 kr på hm.



och då måste jag ju passa på att visa mitt smyckeskrin som jag älskar! Fick det av mamma och pappa i julas. Innan det hade jag smycken överallt i sånna där små askar som man får dom i. Ingen ordning alls. Va ju jättejobbigt att gå igenom alla askar varje gång och inte komma ihåg vilka smycken jag har. Nu ligger allt i smyckeskrinet så det är bara att öppna och bestämma vad man ska ha. Superbra!

Sen åkte vi till Arvika, Niklas hade tagit ledigt från jobbet. Vi mötte mamma och mormor vid eriks lägenhet för pappa körde camaron. Så gick vi till Eriks skola och där hade det redan börjat samlas folk. Det kom fler och fler från våran familj. morfar, moster, farbror, ja massa.

Över utgången där studenterna skulle springa ut fanns en stor båge av gula och blåa ballonger. Och när studenterna hade sjungit släpptes alla ballonger iväg upp i skyn. Detta försökte vi ta kort på men lyckades inte tyvärr :(



Här
är en glad student iaf :) Ja det började ju regna innan dom kom ut så alla stod med paraplyer men när de väl sprang ut så hade det typ slutat regna.



Han fick stipendium också :) stolt syster *



Kram från moster <3



Massa blommor!



Skylten. Lite lik min bild ;) Jag tycker inte han har förändrats så mycket sen bilden togs :P haha eller?

Sen var det dags att åka camaro. Syster kör :) Såklart. Vi hade lite problem med att få ner caben så fick åka uppcabat i början.


Storasyster fixar :)

När vi stannade efter några raggar och skulle fixa caben (hade ju med två fordonselever och en byggare i bilen så att få ner caben borde vi ju klara) då märkte jag att hela tiden när vi har försökt få ner taket så har jag trycket knappen uppåt istället för neråt som man ska. Så jag har hållt på och köra upp taket hela tiden istället för ner :O oops! Duktigt Linn!

Men sen kunde vi åka nercabat hela kvällen :)
Niklas åkte hemåt vid 9 för han skulle ju jobba på fredag. Jag va kvar i arvika till halv 3 på natten. Då började min färd mot Årjäng för jag skulle ju vara med när frida sluta 9an dagen efter. Såg två älgar efter vägen den natten och va hemma halv 4. Då var det redan ljust igen.

Fick sova 4 timmar sen var det bara att gå upp igen. Då var det ingen ström i hela Årjäng. Perfekt.
Jag och pappa tog oss ner till skolan. Han skulle titta på "sina" barn när dom tog examen och sen kom han också till Frida. Strömmen kom tillbaka under tiden vi va på skolan.



Snyggingen! :)




Va tvungen att ta med denna bilden också för jag gillar pappa i bakgrunden :D haha

Sen gick jag hem och sov lite mer och pilla på mamma nya ipad som hon fått av kommunen.



Hängde lite med pappa tills det va dags att dra till Arvika för Eriks bal.


Tog lite bilder på camaron som vi lånade både till min student och Eriks. Tack så mycket Fredrik!



Erik och hans fina baldejt :)


Kortegen i stadsparken





så fina så :)

Sen kollade jag även på Solbergas kortege men tog inga bilder på den.


Min skola ett år senare. Inget har hänt.



Sen körde jag runt på sköna folk hela kvällen och sov i brorsans lägenhet.



lördag tog jag tåget till Karlstad. Gjorde egen pizza med Älskling och kollade på Alien 1 och 2 med hans bröder.

Idag är det söndag och vi tvättar för fullt. Imorn börjar Niklas sin semester så vi hoppas på fint väder och sen börjar jag jobba på tisdag :)

Ha de så gött!

Puss pch kram  


Kommentarer
Postat av: Lena

Lyckad student för Erik! KUL att läsa och se Alla kort! Vi hörs! Syns på midsommar!! KRAM!!

2012-06-17 @ 21:19:20
Postat av: Linn

Ja det va kul :) Och kul att du gillar bilderna. Ja vi syns! Kramar!

2012-06-18 @ 22:17:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback