Student 2012

Hej!
Ja det är ju inte mig som rubriken syftar på för jag tog ju studenten förra året :) men jag saknar dom dagarna :(
Nej nu är det lillebrors tur att ha sjukt roligt i några dagar då allt kretsar kring honom :) det har alla förtjänat efter 3 år!
Har går ut imorn då men jag tänkte inte blogga imorn så skriver det idag istället så kommer det nog bilder efteråt.
Det va kul att Niklas fick ledigt imorn också så han får va med :)
Nu ska jag bara komma på vad jag ska ha på mig imorn :/
Ser en massa bilder på glada studenter och vackra balklänningar över allt nu, typ fb svämmar över ;) men man blir glad av alla bilderna och man saknar studenten sååå. Så till alla er som tar studenten nu: Njuuut! Det går så sjukt fort de här dagarna och allt händer. Men det handlar om er så njut allt ni kan :)


Så imorn åker vi till arvika och sen årjäng. Sen stannar jag i årjäng till på fredag för att fira Frida som slutar nian :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback