those summerdays . .

Hej!

SOOMMARLOOV!! :D:D

Va bara tvungen att börja där :) haha. Kan inte fatta att ett år redan gått. Helt sjukt! Men så är det. Jag gjorde den sista tentan igår så nu är jag ledig.

Idag har jag mest slappat. Låg ute i solen och läste i flera timmar och sen gick jag ut på en prommenad för jag va så rastlös och ville fördriva tiden tills Niklas kom hem. Tänkte bara gå en kort bit runt kvarteret eller nått men det slutade med en långprommenad på nästan en timme! :) I foppatofflor! AJ säger jag bara.
Jag gick hela vägen ut till göteborgsudden.


Jag vet att den lilla avstickaren ser knepig ut men det var för att jag följde en väg först istället för stigen ut till udden men efter en stund ändrade jag mig och gick tillbaka och genom skogen istället.

Va ju jättefint väder så jag bestämde mig för att gå ner och känna på vattnet.
Känns som man bor på landet när man går där.



Såg en ekorre och en hackspett på vägen genom skogen, det är sånt man bara ser när man går själv i skog och mark.  När jag nästan va framme tog jag av mig skorna. Gick på stenar, kottat och barr och fick nästan flisor på träbron men vad gör väll det när man får gå barfota. Jag älskar att gå barfota, vill göra det överallt. Så skönt!



Det va inte varmt nog så jag ville hoppa i och bada i vänern men doppa fötterna va skönt :)

Sen på vägen tillbaka gick det inte så fort för då plockade jag blommor längs vägen. Blev som ett litet barn igen när jag hittade smörblommor, hundkex och lupiner.
Nu står det en fin bukett på vårat köksbord :)



Nu får ni ha en skön kväll för det ska jag ha :) Niklas kom hem med godis, chips och dip. Mums! och så kommer min bror hit en stund.

Puss och Kram


I challange any one who says the word isn't beautful . . <3

Kommentarer
Postat av: Lena

HÄRLIG Promenad!! Fina blommor!! Ha en Härlig kväll Ni också!! KRAM!!

2012-06-08 @ 19:57:17
Postat av: Linn

Ja det är härligt med långprommenad ibland :)

Kram!!

2012-06-09 @ 18:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback