happy birthday . .

Nu kommer lite bilder från min födelsedag :) min 20 års dag. Är så glad för att vi kunde va i nya lägenheten också.


Dukningen. Vi skulle ju få plats 22 personer. Som tur var hade vi inte tagit med några möbler till vardagsrummet så det blev långbord där så fick vi plats allihop :)


Förberedelser i köket. 20 åringen och hennes pappa ;)


Jag och Niklas. Fast det syns väll :P


Lite folk


En glad 20 åring. ..


Mina presenter


Soffhäng


Sen så lägger jag upp en film med en bra låt. Den har fastnat på min hjärna nu och jag sjunger med varje gång reklamen kommer :) Har kommit på att Niklas gillar sport och jag gillar låten. Det passar väll bra ;) hehe



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback