Lördag

Hej! Ja idag är det lördag. Jag och Niklas sov till kl halv två! Händer typ aldrig så vi var lika förvånade när vi kollade på klockan.

Men sen körde jag niklas ur lägenheten och hade tjejkväll :) riktigt trevligt med mat, vin och "med andra ord" :D haha

Men nu har tjerna gått så jag sitter ensam med två helt utslagan katter som ligger i var sin ände av soffan och sover och jag kollar på "I hennes majestäts hemliga tjänst och väntar på att niklas ska spela klart med sina bröder och komma hem.

Men det lär nog dröja lite så jag går nog och lägger mig innan han kommer ;)



typ såhär ligger zelda nu :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Så SÖÖÖT!! Härligt att vi får låna dom till helgen....

2012-03-26 @ 20:01:07
Postat av: Linn

Ja min sötnos är hon :) Ja då får ni mysa mycket med dom. Kram

2012-03-30 @ 13:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback