My own worst enemy . .

Hej! Nu blir det ett till inlägg, bara för att jag är glad :) Men det blir mer bilder än text denna gången ;) Jag la in bilderna som vi har tagit på lägenheten i min dator för jag ville med ha dom :P

Anledningen till att jag är glad är för att min älskling ringde till Telia för att fråga hur snabbt bredband vi kunde få av dom (han va inte nöjd med hastigheten vi får från bredbandsbolaget) och gissa vad!!! Vi ha fiber i vårat hus så vi kan få 100 mbit!! Varför har vi haft bredbandsbolaget?? Nu blir det Hej då till dom och Hej Telia! :)

Jag börjar gilla denna lägenheten mer och mer. Allt blir bara bättre och bättre :)

Nu kommer det bilder från lägenheten och så blir det bilder från min 20års dag i nästa inlägg :)


Ingemar sätter upp tapeter till fondväggen. Det var det första vi gjorde.


Så här blev resultatet. Här har vi inte fått dit tvn än men det har vi nu ;)


Här sitter jag lite sliten efter min 20års fest och njuter av att vi har fått soffan på plats, men det är fortfarande lite tomt på väggarna.


Köket från ena hållet


Resten av köket


Badrummet. Varför får man aldrig bra bilder på badrum? 


Vardagsrummet från andra hållet. Där är Niklas dator


Balkongen. Nu är golvet färdiglagt också så det ser jättefint ut.

Vi trivs i alla fall jättebra och jag vill tacka min familj och Niklas familj för att ni har hjälpt till så mycket, vi hade aldrig klarat det utan er <3

Tycker även ni ska lyssna på låten som står i rubriken. Jättebra, med sångaren från Takida :) Jag älskar ju hans röst.

puss och Kram



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback