Plugg . .

Ja jag pluggar som dåre för näsat vecka har vi matte tenta. Men om jag klarar den så är 10 veckor av matte äntligen över! Skulle va så himla skönt! :)

När jag är hemma och pluggar gillar katterna att va med mig.



Här ligger Lita i mina böcker och solar när jag pluggade på balkongen. Och så kan man skymta Zelda som ligger på golvet.

Idag har jag och Niklas varit tillsammans i två år och det ska vi fira med bio och mys :) Vi älskar att mysa bägge två.  Älskar dig min mysgubbe! <3

Sen imorn kommer några tjejer från klassen hit så ska vi laga mat och umgås. Det ska bli jättetrevligt :)

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Håller verkligen tummarna att du klarar tentan nästa vecka....KRAM!!

2012-03-24 @ 10:18:21
Postat av: Linn

naaw! tack! Ja det hoppas jag med :)

2012-03-25 @ 01:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback