that don't impresses me mutch . .

Hej! Nu var det ett bra tag sen jag skrev något. Men nu har jag ju en del saker att skriva om iaf ;)

Jag fyllde ju år 19 feb :) Så nu är jag 20 år!! Hur det nu gick till :S Känner mig inte alls som 20 men njuter av allt nytt jag får göra och alla nya ställen jag får besöka :)

Jag hade i alla fall en underbar födelsedag. Vi hade hunnit tapetsera fondväggen i vardagsrummet så festen blev i nya lägenheten :) Yey. Massa folk kom så det va lite trångt men det gick bra :) Va jättekul att alla kunde komma och så fina presenter jag fick <3 kanske kommer upp bild på det nån dag. Blir ett lite tråkigt inlägg idag utan bilder men dom finns på Niklas dator så får blogga från hans dator snart :P

Pratade länge med mamma igår och det va skönt :) Jag ska hämta ut biljetter åt henne till veckan, som hon har beställt men som hon inte kunde hämta ut i Årjäng. Då är det tur man har en dotter i storstan ;)

Igår kom mattias hit och vi myste med godis och en över tre timmar lång film! Sen va jag trött kan jag lova.

Sen på natten vaknade jag av feber och ont i magen :( Så idag ligger jag i soffan med 38 graders feber och niklas och mattias får ta hand om mig ;) Verkligen synd eftersom vi skulle få besök idag och för att det är så fint väder så man vill bara ut och gå :( Men nej här ligger jag och dricker vatten och alvedon.

Hoppas verkligen jag är bättre på måndag så jag kan åka till skolan.

Jag ligger också och söker sommarjobb på internet. Det känns helt hopplöst att få något jobb men jag söker så många jag kan och hoppas på det bästa.

Nu har vi flyttat klart i alla fall :) Den gamla lägenheten är städad och nycklarna inlämnade :) Skäns så himla skönt. Nu bor vi verkligen på Bellevue.

Nej nu tror jag inte det har hänt något annat så ni får ha en skön helg och så hoppas jag att alla ni som hade sportlov denna veckan verkligen njöt :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Matilda

Åh, vad tråkigt att vara sjuk! Hoppas verkligen att du blir frisk snabbt! :)

2012-03-03 @ 18:13:28
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Nej det är inge roligt :( Det gick ju över snabbt iaf ;)

2012-03-07 @ 20:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback