"I mårgo har eg fri"

Hejsan! :)
Nu har jag städat hela lägenheten förutom att damsuga, det får Niklas göra när han kommer hem :)

Va på skolan 9-12 idag, jag och fyra till typ ;) tror hela klassen har tagit sommarlov snart. haha

Sen kom mamma och hämta mig efter skolan :P Inte varje dag det händer längre. Fast om jag tänker efter har hon nog typ aldrig hämtat oss på skolan för vi bodde ju så nära så vi gick eller cykla alltid ;)

Men idag så va hon på möte i Karlstad och det slutade kl.12 precis som jag så då passa hon på att träffa sin dotter lite med. Jag gillert! ;)
Så vi drog in te stan för att skaffa lite presenter. Brorsan tar ju studenten och kusin tar konfirmation :) Sen gick vi runt och kollade lite :) Jag köpte en mascara bla.
Och så bjöd mamma på frusna kaffedrinkar. Jättegott i värmen ju! Jag tog en coffe vanilla frapp tror jag den hette, skumt namn men go va den :)

Efter en stund på stan körde mamma hem mig, gosade lite med katterna och sen åkte hon till Årjäng. Men vi ses ju igen på söndag :) Gillar sånna här mamma-dotter dagar, även om detta bara va en förmiddag ;)

Har börjat uppskatta allt kvinnligt sällskap mer nu på senare tiden. Förut har jag gillat att hänga med killarna och nån enstaka tjej men nu har det ändrats lite. Och jag vet inte varför. Kanske för att jag hänger med en kille ganska ofta ;) Niklas.


Mamma <3 bild från min 20 års dag.
Har inga bilder på mig och mamma :( får nog fixa det.

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback