Iphoneskal

Jag funderar på att köpa detta till min iphone:



Vad tycker ni? Är det skalet fint?
Jag gillar att man får med den lilla pluggen till hörlureuttaget, så fint!

Hitta detta på fyndic.se kan verkligen rekomendera er som har iphone eller annan smartphone att kolla där. Mycket billigare priser (+49kr frakt då) än jag har hittat nån annan stans och typ miljoner olika skal. Jag såg ju mest till iphone eftersom det va det jag kollade efter men såg även några till smatphones så det finns säkert många fler :)

Nej nu ska jag snart till universitetet och skriva tenta :)
Ha det så bra i värmen!

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Jätte Fint!! Men jag tycker det är så stilrent med en vit telefon......KRAM!!

2012-05-24 @ 19:41:46
Postat av: Linn

Va bra :) Ja jag har egentligen letat efter ett helt genomskinligt skal för jag tycker den är fin som den är :) Men man behöver ju inte ha skalet hela tiden ;)

Kram

2012-05-24 @ 21:26:02
Postat av: Matilda

Fint! Och snyggt att ha något i hörlursuttaget!!

2012-05-28 @ 15:15:55
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Va bra :) Det blir nog att jag beställer det. Ja visst är det! Den lilla ploppen kan man ju ha kvar även om man byter skal :)

2012-05-28 @ 17:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback