Karlstad-Töcksfors

Tja!
Idag tog jag en liten roadtrip till Töcksfors, känns som om det va typ 100 år sen jag va där. Och ännu värre känns som det va 100 år sen jag träffa Amanda! Men träffade henne i Töcksfors idag. Hon fixade mitt hår :) Blev jättebra, tycker jag i alla fall ;) Ni får väll bedömma själva. Va synd att vi inte hann hitta på något mer ihop bara :(

Körde bil dit idag och även om jag blir trött på trafiken för det tog en och en halv timme (!) att ta sig dit så fick jag den sköna kännslan av att köra bil igen. Gillar verkligen att köra, blir så avslappnad och tänker på allt möjligt. Jag vet att jag får köra Niklas bil när jag vill men det blir ändå att jag sätter mig breve av vana. Därför gillar jag dom här stunderna när jag får köra själv :)

På torsdag ska jag göra sista deltentan, sen är det bara sluttenta kvar :) och på fredag kommer mamma till kd.
På lördag ska jag med tjejerna till nöjes och på söndag tar min kusin konfirmation :) Så ser helgen ut.

Nya frisyren:


Före




Efter.
Ignorera mitt ansikte för det är bara blekt, se bara på håret :)  

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad fint!!!

(Jag hatar också att fickparkera!!!)

2012-05-23 @ 19:15:47
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Tack så mycket! :)

Ja jag har nog inte gjort det sen jag körde med min lärare :) haha

2012-05-24 @ 12:04:59
Postat av: Lena

Jätte Snyggt!! Vi syns på lördag!! KRAM!!

2012-05-24 @ 19:44:51
Postat av: Linn

Tack Lena! Ja vi ses då! Kramar :)

2012-05-25 @ 17:48:15
Postat av: Amanda

Kul att du blev nöjd!! :)

2012-06-04 @ 11:14:29
Postat av: Anonym

Såklart! Jättenöjd :)

2012-06-05 @ 15:34:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback