Ledig = fullt upp

Hej!
Är alla pigga efter valborg? ;)

Jag är faktiskt det, fast jag undrar hur det gick till :P
Men vi hade väldigt roligt igår :) Först va vi hos Sara, sen drog vi till gubbholmen där alla skulle va. Jättemycket folk va det ! Jättekul att universitetet styr upp sånna saker. Sen va det ju Maskinen på nöjes men dit kom vi aldrig. Jag och Matilda hamnade hos några som delade ut shots genom fönstret xD Galet!
Jag åkte hem och däckade medan Matilda försvann så hennes mamma försökte få tag i mig men det gick ju inge vidare utan Niklas stackarn fick ligga och oroa sig :( Jaja allt löste sig och Matilda blev hittad ;) hihi


Bild från gubbholmen :P

Idag, 1 maj var både jag och Niklas lediga men det har knappt märkts. Vi har grejat hela dan! Några saker som vi har gjort är: - Tvättat
- satt upp gardinstång
- hämta saker i norsbron
- handlat
- satt ihop en grill
- planterat
- satt upp kabellister
- grillat

Men skönt när allt är gjort iaf ;P Imorn ska Niklas ju jobba igen men jag pluggar hemma.
Hoppas att Maria och Daniel kommer hit till helgen och går på bio med oss ;)


Maten (orkar inte vända bilden)


Blomlådan som jag planterade i :)


Kablarna innan . .


. . . och efter.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Va duktiga Ni är....Jätte Fina blommor! Listerna blev kanon ju! KRAM!!

2012-05-01 @ 22:36:24
Postat av: Matilda

Ja, valborg var ju... intressant.... Det var kul så länge jag var med dig i alla fall! :D

2012-05-02 @ 20:47:17
URL: http://tiddelipommm.blogg.se/
Postat av: Linn

Ja jag hoppas blommorna håller sig länge nu :) Ja det va så skönt att få upp listerna och slippa se alla kablar :P



haha Jag hade kul! :) Men det va galet. . . Ja och det händer inget dumt så länge jag är med ;)

2012-05-12 @ 14:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback