let me show you what I'm feeling . .

Hej!
Va skönt det är med långhelg! :)
Kollade på one tree hill med Matilda igår :) Det va trevligt. Hade tänkt träffa Amanda också men eftersom jag tog bussen så hann jag inte stanna så länge :(

Men det va jättekul att träffa Frida i alla fall :) Pratade en massa och åkte i hennes traktor och spelade "synd att du är så söt" så högt vi kunde genom hela leverhögen ;) haha

Sen hälsde vi på mamma på abeko, och så han jag va en snabbis på högdalsvägen innan mamma körde mig till bussen :)

Måste tacka Frida för en härlig dag. Det var värt resan till Årjäng :) Fast synd att vi inte fick se Simon bada ;) haha



Sisters forever <3


När jag träffar er kommer alla gamla minnen tillbaka och jag känner hur mycket ni betyder för mig. Jag har alltid roligt med er.
Det har alltid vart vi sen vi va små och sprang runt i blöjor. Allt vi har gjort och varit med om tillsammans. Alla minen!
Frida, jag minns all pratstunder och alla tjejfilmer vi har sett, Simon, jag minns när vi brukade plocka vitsippor och vi sov över hos varann och Herman, allt bilsnack och alla lekar :)

Vi hade nog en ganska bra barndom ändå. Kan inte fatta att vi är så stora nu allihop. Våra föräldrar får inte kallas oss "barna" längre :)

Vet att ni alltid kommer finns i mitt liv och vill alltid ha er där. Vi har gått igenom så mycket, min pappa och göran och ändå klarat oss, för vi är staka tillsammans och stöttar varandra <3 Jag kommer alltid behöva veta att ni mår bra för att jag ska kunna må bra.

Ni kommer hata mig för dom här bilderna men det gör inget ;)



Min alldeles egen fridutta! :)



Simon! vet ju att du läser min blogg för du visste att jag hade bilder på dig men nu skriver jag om dig ockå! (Där fick du!)



Herman- vår allas lilleplutt! Men du är ändå en av de smartaste och roligaste jag känner :)

Love too you <3

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback