Bruuunt

Hejsan!
Nu är det verkligen höst! Minusgraderna smyger sig på och det blir mörkare och mörkare. Då får jag ångest igen!
Vad ska jag göra med mitt hår? I somras så ville jag ju ha det lite ljusare och mer likt min normala färg. Nu är färgen jätte urtvättad och mycket av min vanliga färg har kommit fram. Nu tycker jag den är jättetråkig! Vill ha lite mer liv och spänning. Då funderar jag direkt på det mörka igen. Problemet är att jag inte vet hur mörkt jag vill ha det :( jag vill inte ha ljusbrunt iaf (det har jag typ nu) utan antingen chokladbrun eller så mörk så det nästan är svart, men inte riktigt. Och ska det va lite rött i, eller lite guld typ eller bara brunt? Hmmm. Förslag?
Jag hittade några bilder som jag gilade hårfärgen på, nu är det kanske inte så stor skillnad mellan bilderna men säg gärna vad ni tycker :) jag vill färga snart.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Typ som på den här bilden http://tiddelipommm.blogg.se/2012/august/aug-16-2012.html#comment kanske? Mörkar och lite rött? Lite som bilden längst ner?

Svar: Ja jag gillar den sista bilden :) eller alla tre egentligen. Är lite osäker på rött bara, det är snyggt när det skiftar lite i rött men förra gången jag skulle få rödbrun så fick jag lila :/ så har mest vart inne på chokladbrun eller brunt som skiftar i guld. Men rödbrun är också fint :P
Linn

2012-11-01 @ 21:15:48
URL: http://tiddelipommm.blogg.se
Postat av: Lena

Första och sista bilden.

2012-11-03 @ 10:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback