Längesen sist ...

Tjenna! :)

Idag slutade jag tolv på skolan men kom inte hem förens nu vid halv fem :) det beror bara på en sak. Jag fikade med Emelie, en gamal klasskamrat från hägstadiet! Vi har inte setts sen vi slutade nian men träffade på varan på universitetet och tog upp kontakten på facebook och bestämde oss för att träffas. Jag såg fram emot att träffa henne men va lite rädd för att det skulle bli tyst och att vi inte skulle ha nått att prata om, när man har förändrats så. Men det va ingen risk kan jag säga! Vi pratade oavbrutet i 3,5 timme sen va vi tvungna att bryta för hon skulke åka till Säffle. Men vi ska träffas igen och fortsätta prata :) vi har nog lite att prata ikapp efter de här fyra åren. Jag kan inte fatta att det har gått 4 år! Vi slutade ju 9 nyss ju. Men nu när jag träffa Emelie fattar jag verkligen va längesen det va! Va mycket man har förändrats och va mycket hon har gjort :) hon har vart ute och rest och jobbat och en massa roliga saker. Det va verkligen så roligt att lyssna och prata! :D jag ser verkligen fram emot fler mysiga fikastunder nör vi kan prata i flera timmar :) haha. Jag är verkligen glad vi träffades och jag hade jättetrevligt. Tiden flög iväg!

Så nu blir det några gamla bilder på mig. (För jag har ingen på Emelie) haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback