Mys efter helgen...

Hej!
Tisdag idag då. Tänkte jag skulle skriva nått om helgen igår men det hanns inte med så får bli idag istället :)
Lördagen började ju med tenta för mig. Jag hade såklart glömt kolla busstiderna för lördag så kom lite sent till tentan :( men smög mig in och tentavakterna va trevliga för en gångsskull så det gick bra :) sen gick tentan jättesnabbt att göra så jag ringde till Niklas för höra om jag skulle åka hem eller vänta till de hämta mig. Men niklas hann hämta mig så åkte och plockade upp hans bröder och mamma och bytte bil. Sen började resan mot södertälje :)
När vi kom fram var det bara att klä på sig maskeraddräkterna. Jag och Lena va häxor, Niklas va hårdrockare och Tomas va .... aa stekare kan vi säga ;)

Sen va på en jätterolig fest med massa folk i snygga utklädnader :) jag hade i alla fall jättekul, pratade med folk och dansade. Vi drog tillbaka till dit vi skulle sova vid halv 3 tror jag :) dagen efter mådde jag inte så bra och va trött. Men vi skulle ju åka runt och hälsa på Niklas skäktingar så jag åkte från den ena soffan till den andra. Lite synd att jag inte kunde va social med dom andra. När det va dags för resan tillbaka till värmland mådde jag bättre iaf :) så det va en rolig helg.

Nu sitter vi vid tvn och dricker glögg och äter glass :D lite rolig kombination kanske men vi va så sugna på glögg idag. Och så köpte vi söta glöggkoppar och då va vi ju tvungna att inviga dom.

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

FINA glöggmuggar!!! Jag är så seg o trött efter den roliga helgen!! Kram!!

Svar: Tack! De va söta tycker jag :) Ja vi med! Men kul va det! Kram
Linn

2012-11-13 @ 22:17:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback