November

Hej! :)
Ja nu är det november. Fy va tiden går fort! Det är ju bra på ett sätt för då kommer man ju närmare vissa saker, slutet av min utbildning och så. Men ibland kunde tiden bromsa lite tycker jag :)

Har precis haft mormor här på besök :) myspys! Bjöd henne på min nya grej med kanel kaffe och det gilla hon. Så hade hon med sig lite fika. Och en massa prat som vanligt ;) haha niklas fick nog ont i öronen.

Jag håller på och pluggar för fullt nu om dagarna. Har ju tenta på lördag. Den som kom på att vi skulle ha tenta på en lördag skulle jag vilja ta ett snack med!! Vi fick ju ändra våra planer för helgen :( vi ska på maskeradfest i södertälja på lördag så vi får åka direkt efter min tenta. Men det kommer bli kul med fest iaf :) mindre kul att jag måste gå upp 7 på morgonen en lördag och sen festa hela kvällen:/

Igår fick jag håret färgat också :) det va skönt. Så nu är jag brunhårig igen. Det känns skönt. Jag trivs som brunett :) Niklas gillar det också ;-)
Lena hjälpte mig att lägga i färgen och jag är jättenöjd.
Här får ni se resultater i de före och efterbilder jag tog. Det syns inte jättebra men det kommer nog upp nån mer bild senare framifrån.


 

Jag har även fått låna den andra boken i Lars Kepler serien men har inte vågat börja läsa än :/ Om jag börjar nu så kommer jag va helt fast och det vore inte så bra med tanke på tentan på lördag som jag behöver plugga till. Så den får vänta lite fast jag är så sugen ;P 

 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback