Helga!

Hej!!
Jag har tänkt blogga flera gånger under helgen men hela tiden glömt bort det :( så det får bli ett måndagsinlägg istället :)

Helgen har väll vart bra tycker jag :) jag hade sett fram emot den här helgen för det va så mycket kalas :P och så va jag hos optikern i fredags. Tyvärr så mådde jag så dåligt på fredagen så kunde inte följa med till Lenas kalas :( jag mådde bra på morgonen för då gjorde vi tenta och sen fikade vi några tjejer :) jättemysigt! Sen åkte jag hem och va jättetrött och klarade inte äta nått. Släpade mig till optikern fast jag inte mådde så bra och som tur va gick det fort så fick jag åka hem igen sen. Höll på att somna på bussen men tänkte att det säkert va för att jag gick upp vid kl.6 på morgonen, så jag skulle hinna bli pigg till kvällen. Men icke! Klarade inte somna och inte äta utan bara låg i soffan. Jättekonstig känsla för magen skrek efter mat hela tiden men så fort jag åt nått va jag "mätt" efter en liten bit. Det gick inter ner mer fast magen kurrade. Så istället för att åka på kalas där jag inte skulle klara äta nått och bara ligga i soffan så bestämde jag mig för att stanna hemma och försöka sova och äta så Niklas fick åka själv till sin familj. Som tur va fick jag i mig lite mat och somnade tidigt så dagen efter va jag bättre :) underliga saker man är med om ...

Så på lördag kom mamma och pappa hit efter en dag i Kil:) så följde jag med dom in till stan på Marias 40 årsfest. Denna gången stannade Niklas hemma men jag ville ju inte missa ett kalas till :)
Festen hölls i korskyrkan i stan och det bjöds på god mat, musik, skratt och uppträdanden! Tiden gick så fort, vi gick vid halv 12 och då hade hon inte öppnat presenter än ;) haha söta Maria!

Jag på kalaset :) Mamma övertalade mig att ha flätan på sidan

Marias bror och en tjej som spelar
 
 
 
 


Igår blev det skön sovmorgon och en lugn förmiddag och sen bio på kvällen :) bourne legacy. Kan rekomenderas. Jättebra!

 


Idag har jag skaffat nya appar så sitter och leker lite och skapar nya bakgrunder



Nej nu ska jag se på djurakuten!
Puss och Kram

 

 

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Fina tjejen!!

Svar: Tack! Du är söt!
Linn

2012-10-04 @ 22:04:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback