i vimlet

Tjenna!
Jag skrev ju om lördagen men får skriva lite om söndagen också :) Niklas skulle ju spela in radio med Joel och en till. Jag brukar ju va hemma och sitta tyst när de spelar in men vid 1 ringde mamma och sa att de va på väg från Dalarna och skulle få lite dötid i karlstad mellan 3 och 7 typ och undrade om de kunde vänta hos oss. Jag vill ju inte missa en chans att träffa mina föräldrar men hemma hos mig kunde vi ju inte va. Det fick bli en stund på Bergvik bestämde vi och så skulle vi åka hem när de hade spelat in klart. En stund innan jag skulle åka och möta dom så ringde Keith och sa att han typ va utanför våran dörr och ville träffas. Han är ju inte speciellt ofta i kd så jag kunde ju inte säga nej till att träffa han heller. Det fick helt enkelt bli så att jag och Keith åkte till Bergvik och hängde med mamma och pappa tills radion va klar. Då åkte vi hem till mig och Keith drog vidare på bio. Fick en trevlig stund med mamma och pappa :)
 
Jag hade ju tänkt plugga under helgen också och dum som är så försköt jag ju det till söndagen för då trodde jag att jag skulle ha tid :( men icke! Alla ville ju komma hit på söndagen! Så fick råplugga hela kvällen sen, med en liten paus för solsidan såklart ;)
 
Idag va jag med om något annat i alla fall :) Vi slutande vid kl.ett så gick på 1an bussen för att åka hem från universitetet. Den blev självklart full så jag fick stå hela resan :( Men då ser jag någon som sitter några säten fram. Han är väldigt lik Stefan Holm, tänker jag. Kommer på att det kan ju faktiskt vara han. Står där länge och väl och försöker bestämma mig för om det är Stefan Holm eller en kopia. Jag vet fortfarande inte om det va han men hoppas att det va det. Som tur va satt han mestadels och kollade ner i sin mobil eller nått annars hade han väll funderat på varför jag stog och nöstirra på han halva vägen in till stan. Om vi nu låtsas att det va han (jag är typ 90% säker)
så vart jag så paff när jag såg honom. Vad gör han på bussen? tänkte jag. Menar han att han åker buss som vi andra? Nu kanske ni tycker att jag förstorar upp detta lite väl mycket, och jag vet, Stefan holm är ju ingen superkändis direkt som borde ta limousine till universitetet varje dag. Men även fast jag vet att han jobbar där så är jag ändå van att se honom på tv. Det är ju inte så att man springer på han i korridoren varje dag. Jag har nog sett han på riktigt typ 2 ggr eller nått, men på tv typ 100! Det va därför det kändes så konstigt för mig att se honom på bussen så där. (Kanske därför jag inte kunde bestämma mig för om det verkligen va han.) haha jaja får väll hoppas att man hamnar på samma buss igen :)
 
Kaffe!!
 
bild från violas 2årskalas i lördags. Jag skrev nog inget om det. Det va jättemysigt kalas. Barnkalas är ju för mysiga :) Viola va söt och vi fick jättegoda tårtor som Mikaela hade bakat!
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback