Länge sen ....

Hej!
Nu är det snart helg igen och det ser jag fran emot :) ska ju på mexikansk fest i karlskoga på lördag. Jag och Matilda ska utforska karlskogas nattliv ;) haha nej då!

Sen så hände det en väldigt rolig sak igår. Jag satt i biblan med min grupp och skrev. En tjej slår sig ner vid datorn breve oss. Jag känner inte igen hennes röst men när jag vänder mig och kollar så är det ju Emelie, som jag på högstadiet ihop med! Vi gick i samma klass i tre år men har inte sett sen vi sluta 9an. Väldigt komiskt ögonblick när vi kände igen varandra :) men också ett härligt ögonblick för det va så längesen jag träffa henne!

Det fick mig att tänka på våran gamla hägstadieklass :) vilken härlig klass vi hade. Hade vart kul och träffa alla igen! Hoppas verkligen det händer :)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback