Never say never

Hej!
Gött med fredag igen :) på lördag åker vi till Årjäng igen ;) min kusin fyller år! sötisen ringde ju själv och bjöd dit oss och då kan man ju inte tacka nej. Inte jag i varje fall :P haha

Idag har varit en lugn dag för mig. Vi hade inget på skolan så jag har gått runt hemma i mina mjukisbyxor och utan smink. Tänk att jag tycker så mycket om mjukisbyxor nu. Så har det inte alltid vart. Jag va ganska sen med det, det tog flera år innan jag började använda mjukisbyxor. På den tiden va jag så bekväm i mina jeans, det va mina favvisar. Jag tyckte mjukis va så fladdriga och ivägen :/ Jag tycker fortfarande mest om jeans men de som känner mig vet att jag har en tendens att sitta på lite konstiga sätt och dra upp bena i konstiga ställningar och mina jeans blir så slitna av det. Sen så har min kroposform ändras lite så jeans är mera tajta på vissa ställen :) så nu tycker jag det är skönt med mjukisbyxor så jag kan sitta som jag vill :D


Men hela dagen va jag inte hemma och pluggade utan tog mig till universitetet och tränade på Kauif :) är inte alltid så sugen på att träna på fredagar men det är ett bra styrkepass då som jag gillar så idag va jag peppad.

Ser ni mina magrutor? Haha skoja bara! Har typ inga och de små jag har syns bara om jag spänner magen ;P

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback