Snabbt!

Hej!
Jag ville gärna skriva ett inlägg igår om tacksittningen men hade ingen motivation till att skriva :( typ samma idag men ska nu slänga ihop ett kort inlägg ändå.

Japp, på lördag va det ju tacksittning som sagt :) riktigt kul! Matilda försöker alltid få mig att dricka mer genom att tävla :) men kul har vi alltid! Man skulle ju va utklädda också och i brist på fantasi så bestämde vi oss för björnligan :) men det va riktigt lyckat tyckte jag ända till vi kom till festen och det va typ 3 björnligor till. Men vi va ju lätt de snyggaste :) varför finns det ingen kvinlig björnligan för? Mycket sexigare :P

På söndag tog jag det lugnt, låg kvar länge i sängen och gick runt i mjukisbyxor hela dagen medan Niklas spelade in radio :) fick även gjort en del på mitt projekt. Så om ni inte hör något från mig så är det för att all min tid går till projektet nu :)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Coola Tjejer!!!

2012-10-17 @ 21:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback