2012-09-07

Hej!
 
Nu bloggar jag från datorn igen. Har ju blogg.se appen i min iphone och älskar att blogga med den. Förutom när jag ska ha med bilder :( Jag vill ju ha lite text mellan bilderna men om jag bifogar bilder med appen så hamnar ju alla bilder längst ner i inlägget. Är det bara jag som har det problemet? Går det att göra på nått annat sätt?
 
Så, nu har jag ju gått och blivit förkyld denna nollningen med! Typiskt mig! Blev ju sjuk förra nollningen med. Vad är det för fel på mig? Nej då, jag är väll extra känslig mot alla bakterier som kommer fram när skolan börjar. Men det är ändå tråkigt, kunde det inte bryta ut veckan efter eller nått....
 
 
Lita gosar med mig när jag är sjuk :)
 

 
 
Flottrace!
 

 

 
Parken efteråt :) Tur jag hann va med några nollningsdagar iaf ;)
 

Vi drog en tur till Ikea här om dagen och spenderade kvällen med att sätta ihop möbler :) Ni får tyvärr inte se resultatet här på bloggen än. Niklas fyller ju år på söndag och då kommer det folk hit så vi vill inte avslöja nått innan dom har vart här :)
 
 
Detta är allt jag kan bjuda på :P
 
 
Va ganska duktig idag trots min förkylning. Kämpade mig iväg för två timmar på skolan. Sedan in te stan och hämta ut min nya linser som har kommit, sedan ut till våxnäs och hämta paket med mina böcker :) Sen fick jag gå från våxnäs och hem :( mindre kul. Det går ju inga bra bussar. Jag kunde ju ha tagit bussen in till stan igen och sen ta 7an hem men hur omständingt är inte det? Nej, jag bestämde mig för att börja traska hemmåt i gassande solsken och med rinnande näsa. Det gick ju inte fort men det gick. Jag tänkte att nu blir väll min förkylning bättre eller sämre men det får bli som det blir. Va i alla fall helt slut när jag kom hem :(
 
Ja , jag kanske inte berättade att jag fick linser. Trodde jag hade skreve det på bloggen men tydligen inte. Man har ju så mycket med blogg, facebook, instagram mm. så man vet ju inte vad man har lagt upp vart :O
 
Har haft dom en vecka nu och det käns bra. Men fy va ovant det va i början! Det va inga problem med att sätta i och ta ur dom men när de väl va i ögat så blev ögonen hur irriterade som helst! Störande! Så när vi åkte till årjäng förra lördagen satt jag hela vägen i bilen och ena ögat bara rann och rann. Så när jag kom fram va ena ögat superrött och jag hade bara mascara kvar på ena ögat. Men men, nu har jag vant mig igen och det funkar bra. Dom nya jag fick idag va endagslinser så det ska bli kul att prova dem :)
 

Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul att få se kort från Nollningen....KRAM!!

2012-09-08 @ 11:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback