23!

Hipp hipp hurra! :D Får man väl börja med idag när min bättre hälft fyller år :) 23 år blir han gubben min. Och jag tycker fortfarande lika mycket om honom. Det kommer jag göra när han bli 90 år också ;) Såkart! <3 
 
Dagen började med frukost på sängen. 
 
 
 
 
 
 
och så fick han presenten från mig :) Ett kuver med pengar. 
 
Vid kl. 2 skulle det komma en massa folk till oss men innan det hann jag iväg en snabbis och hämta ut. . . 
 
 Mitt paket från HM som ÄNTLIGEN hade kommit! :) Så jag fick med paket även fast det va Niklas födelsedag. hihi 
 
Sen kom det en massa folk och vi fikade och Niklas fick mer presenter. Det va även en överraskning att några av Niklas släktingar från Södertälje kom hit. Jag visste det innan men inte Niklas :) Jättekul! Och jag fick en massa tips från Nikla släkting om hur jag ska göra när jag söker jobb sen för han jobbar inom samma branch som jag pluggar. Alltid bra med tips ;) 
 
 
Tomas, Frida och Mattias under kalaset :) 
 
och nu kan jag äntligen lägga upp bilder på våran hall :P 
 
 
Så här såg det ut innan. 
 
 
Vi köpte matta. . 
 
 
 . .. och korgar . . .
 
 
. . .och började bygga ihop . . 
 
 
. . .en bänk. Klart! 
 
På plats
 
 
Resultatet :) Bättre än innan? 
 
Alltid kul med lite nytt :) Fast hallen är ju inte helt klar. Vi vill ju tapetsera om och så men det blir nån gång ;) 
 
Puss och Kram
 

Kommentarer
Postat av: Lena

Det blev Jätte FINT i hallen! Vi syns i morron!!

Svar: Ja vi är så nöjda :) Ja det gör vi! Kram
Linn

2012-09-11 @ 21:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback