bullar :)

Hejsan! 
 
Jag sitter nu helt inne i cad hemma men tar en liten paus för att skriva ett inlägg :) 
 
Frida va här i tisdags och så bakade vi kanelbullar :) Jättegoda vart dom! Så nu vet ni vart ni ska åka och fika ;) 
haha. 
 
Igår började jag och Elin med träningen igen efter sommaren :) Det va så himla skönt att komma igång igen! Jag har ju tränat lite hemma under sommaren med att spring och så men jag tycker det är roligare och jobbigare med pass :) Vi va på ett pass med powerstep och jag va jättenervös innan att jag skulle ha tappat jättemycket kondition under sommaren men det gick ganska bra. Det va lite jobbigare än i våras bara. 
Idag ska vi på ännu ett pass så får väll se hur det går för jag har allt lite träningsverk idag :( 
 
 
Jag och Frida bakar :) 
 
 
 
Mums! Men jag är visst lite dålig på att hålla still min Iphone när jag tar kort ser jag :P haha 
 
Har ju uppdaterat min Iphone nu till ios6 :) Gillar alla nya finesser, typ kartappen är mycket förändrad och sen är det lite småsaker som förbättrats. Så ni som inte har uppdaterat än, gör det! 
 
Puss och Kram 

Kommentarer
Postat av: Lena

Mums!! Hoppas jag får smaka på dem......

Svar: Ja det är klart! :) jag kommer säkert göra mer bullar!
Linn

2012-09-22 @ 19:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback