Happy

Tjena!
Idag är jag väldigt glad fast det är söndag. Kan ju börja med nått roligt som inte hände idag dock :) utan i fredags hade vi muntlig redovisning inför klassen. Något som jag hatar att göra och som jag är väldigt dålig på :( Trots det ställde jag mig där längst fram (tillsamans med min grupp såklart) svimmfärdig och illamående som vanligt och pinade mig igen det. Men denna gången gick det faktiskt ganska bra :) kändes skönt efteråt för jag glömde inget och tappade inte bort mig.

Men idag då så är jag glad för jag fick reda på att jag kommer få lön även denna månaden. Inte lika mycket som förra månaden såklart men jag hade ju inte räknat med någon lön så det va ju possitivt :) och så har de sållt två av mina böcker som jag lämnade in på campusbokhandeln. Alltid bra med extrapengar :) så då blir det kanske lite shopping på tjejkvällen på torsdag ;)

Idag har jag planterat om Niklas födelsedagsblomma i en kruka :)
Det blev fin fint!

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Lena

Fint!! Snygg Kruka!! Kram!

Svar: Tack! Ja det tyckte vi med :) kram
Linn

2012-09-24 @ 14:53:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback