Studiebesök

Hej! :)
 
Idag är det torsdag och jag är hemma från skolan hela dagen. Jag är absolut inte ledig om ni trodde det :) Har tenta imorn så jag har bara repeterat lite lätt för man ska inte plugga ihjäl sig dagen innan en tenta. Det funkar inte för mig i alla fall utan nu har jag bara kollat så jag kan allt jag (förhoppningsvis)behöver och sen försöker jag tänka på annat resten av dagen :) Ska nog rita lite i cad med om jag hinner idag.
 
Ikväll blir det att gå på tjejkvällen på stan :) Har inte vart på det förut men det blir nog kul.
 
Igår va vi på studiebesök på ett konstruktörskontor här i Karlstad som heter Structor. Jätteintressant! Men jag gillar ju studiebesök :) Vi va ju på ett studiebesök för några veckor sen på Älvsbyhus fabrik och på Zackrisdalsudden där de har byggt en massa Älvsbyhus :) Det gillar jag med dessa kurser vi läser nu, det är flera studiebesök, tror vi har ett eller två kvar. Men på Structor då, där fick reda på lite hur det är att vara konstruktör och vad en sånn gör och så fick vi reda på att de vill ha fler medarbetare och sånt är ju bra att veta :) Inte för att jag hade tänkt att bli konstruktör från början men man vet ju aldrig ;) plus att jag vet några i klassen som vill bli det så det va ju bra för dom. Det va också kul för VDn blev så glad för att vi var så många som kom och han bjudde på smörgåstårta och alla fick varsin reklamhandduk :) haha söt!
 
Sen på kvällen gick jag och Elin och tränade, även denna veckan blev det träning två dar i rad och det är inte bra. Man behöver nån dag emellan. eller tydligen behöver jag det nu. Jag brukar aldrig få träningsvärk men denna och förra veckan fick jag det. Igår va vi på ett styrkepass som slet ut oss bägge två! Jag hade så ont i bena igårkväll att jag knappt kunde böja mig. Det är lite bättre idag men stönar ändå till varje gång jag måste böja mig. Ändå stretchar vi ju i slutet av varje pass men jag får nog börja stretcha lite extra när jag kommer hem också.
 
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback