2 dagar ... And I like it!

Tjena!

Nu har jag alltså varit två dagar till på Byggbolaget. Tänkte blogga igår men hann inte. Vill blogga varje dag nu för jag är med om så himla mycket och det är så mycket intryck haha. Men jag trivs i alla fall jättebra :) Det är så kul och lärorikt.

Har jobbat med Niclas även dessa dagar och även om det kändes lite i början som att han ville bli av med mig så är det tvärt om nu. Han gillar att ha med mig. Jag är ju hans extra minne och han sa idag att han inte vet hur han ska klara sig själv efter 8 veckor haha. Så kul att höra :D det värmde! Det känns som man gör nått bra och verkligen hjälper till, inte bara är i vägen. Vi har otrolig kul också, skrattar flera gånger om dan. Och idag sjöng vi med i eric claptons "cokain" när vi åkte bil haha.

Blev även bjudna på lunch av J's son som jobbar på optimera :) har berättat en massa om dagens komiska ögonblick för niklas. Jobbigt med två niklas men det får bli vanliga niklas och jobb-niclas. ;)

Kan inte skriva om alla intryck och kännslor för då skulle detta inlägg aldrig ta slut! :)

Men just nu är jag så himla glad och lyrisk. :) får väll se om det håller i sig. Och några dagar kommer kanske värsta inlägget där jag svär över byggbolaget haha. Men det får bli då det. Just nu har jag det så bra :)

Fick ju ett eget kontor igår och dator, ska få egen inloggning med. Men har inte hunnit sitta där än för har ju hjälpt jobb-niclas hela tiden haha.

Måste berätta det sista som hände idag för det va så kul, och känndes bra. Jag och jobb-niclas åkte och kollade på ett jobb under dagen och sen gav han mig i uppgift att skissa upp det på datorn. Ja det gjorde jag ju såklart, niclas säger att det ser bra ut och sen tycker niclas vi ska visa vad jag gjort för J. (J måste nämligen godkänna allt vi gör). Shit tänker jag, litar han så på mig? Vill han inte kolla på det själv? Nej han skriver ut min skiss och så visar vi J.

Det känndes väldigt konstigt att visa upp nått jag gjort, även om det va en liten grej så är det ändå nått som kommer användas på riktigt!! Jättecoolt ju! :) väldigt roligt att få det ansvaret. Ser nästan fram emot att göra mer saker å lägga under näsan på J :) haha. Men ska väll inte räkna med att han blir nöjd med allt man gör men ändå.

Riktig kick för självförtroendet iaf! :)

Go natt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Så KUL satt du trivs!! Kramis!!

Svar: Ja så skönt :)
Linn

2013-04-07 @ 19:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback