Bra helg

Tjena!

Ligger nu i soffan och kollar på Maria Wern :) Insåg förr veckan att jag har sett de flesta men det va länge sen och dom är bra så jag ser dom igen.

Helgen har som sagt varit bra :) fredag fixade vi det sista inför invigningen. Det vart inte alls så stressigt som vi trodde utan vi va klara i tid. Tipsprommenaden var ju mitt område så jag stod där vi ett bord och såg till att alla gick tipspromenaden. Jag överraskade J med att ta dit pappa :) det gilla dom nog båda två. Sen kom Niklas efter 6, lagom till maten. Sen var det god mat, bra underhållning och allmänt trevligt så vi vart kvar allihop tills pappas sista buss skulle gå vid halv 11. Då hade verkligen partyt dragit igång, folk dansade och stree. Fick ju se min handledare lagom i gasen ;) haha men det va nog tur att jag tog det lugnt och åkte tidigt, man vet ju aldrig vad som hände senare. Får väll höra allt imorn. Det va kul att va med iaf och få se delar av starboys :) Björn och Johan. Jätte roliga och duktiga va dom!

På lördagen vakna jag tidigt och pigg :) vi åt frukost och sen drog vi till våxnäs och köpte sommardäck till Erik. Packade ihop katterna och åkte mot Årjäng, stannade bara till i Norsbron och lämnade av katterna. Tog en lugn kväll i Årjäng, det va så fint väder så vi åt mat ute, kollade på hockeymatchen och sen en film. Jag sov genom delar av filmen :(
Söndagen va ju anledningen till att vi åkte till årjäng för då firade vi min minsta kusin som fyllde 11 år. Träffade några ur min släkt och Maria, Tomas och lilla Nelly va där. Några skulle dit nu ikväll också. Nelly har blivit så stor :) hon är lång och rödhårig som sin pappa. Hon står upp själv och det dröjer inte länge förens hon tar sina första steg. Hon kröp runt i en väldig fart och öppnade Helenas skåp med plastlådor och drog ut alla på golvet. Såå söt! ;)
Jag fick även gosa lite med charmtrollet gustav :) deras katt. Väldigt stor och långhårig. När han låg i mitt knä hängde han halvt utanför haha :). Han hade huvet på min arm och jag kliade honom, sen va min arm böt för han dregla haha. Men så goo!

Hoppas ni med haft en bra helg :)
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback