Byggbolaget

Hej! Ja då va första dagen på byggbolaget gjord :) mycke intryck och så men det känns bra. Sov inte så mycket inatt för att jag va så nervös och rädd för att försova mig. Så vaknade typ 100 gånger och drömde massa konstigt. Men jag kom upp i tid. Tog bilen till örsholmen där deras kontor är. Hade åkte förbi igår för att sa så jag hitta vägen. Kom in och fick reda på att min handledare hade fått rusa iväg till västerås imorse så jag fick hänga med en annan kille. Det va jättefina lokaler för de har precis flyttat huvudkontoret till örsholmen. Alla hade egna fina kontor med glasväggar, fint fikarum och ett afterwork rum som dom kalla det. Ett relaxrum med sköna fotöljer och bastu! Skitnajs! Imorn kommer jag få ett eget kontor. Men är ju inte direkt självgående så kommer väll springa in och ut ur detta kontoret hela dagarna haha :). Men än så länge så känns det bra. Min handledare kom tillbaka efter lunch men jag fick fortsätta jobba med den andra killen. Vi höll på med kalkyler, mängdberäkning och anbud. Ska fortsätta med det imorn. Ha det så bra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback