Byggmöte och träningsverk

Hallo!
Idag vart det en heldag i charlottenberg :) följde med J på ett byggmöte. Åkte racerbil dit hihi. Mötet började 9 och va klart efter tolv. Då vart det mat på hotellet och sen ett varv på bygget :) väldigt stort bygge. Är ju ett nytt köpcentrum. Sen skulle J möta och prata med några föer så jag passade på att kolla runt. Pratade med en gubbe som kände pappa :) och sen hängde jag hos en av arbetsledarna på bygget. En tjej som inte har jobbat så länge på byggbolaget och som har gått samma utbildning som jag. Så vi kunde prata lärare och grejer :) jättekul! Och hon visade mig mer på bygget, gick upp på taket bla. Sen vart det racerbilen hem efter 3. Va tillbaka vid halv fem så jag fick skynda mig till bussen.

Fick va med på mötet idag för ska vara med på ett nytt möte imorn och då ska jag skriva protokoll :/ läskigt! Det verkar svårt. Men vi får väll se.

Har dessutom världens träningsverk efter passet igår. I låren, rumpan och biceps. Har haft ont i halsen hela dagen och det gillar jag inte :( vill inte bli sjuk nu!

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Lena

KUL!!! Att det är så Bra på praktiken!!

Svar: Ja det är jättebra :) jag får testa massa olika saker och dom ger mig egna uppgifter :) kram
Linn

2013-04-10 @ 20:06:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback